ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

نغمه اصفهانی: همبستگی و ستارگان هنر


عشق به ایران در آثار نغمه اصفهانی موج می زند

ستایش ایران با همه زیبایی هایش همواره دستمایه هنر بسیاری از هنرمندان کشورمان بوده است. هنرمندانی که تاریخ و فرهنگ درخشان این سرزمین را ستوده اند و یاد بزرگ زنان و دلاورمردانش را گرامی داشته اند.

نغمه اصفهانی یکی از هنرمندان میهن دوست اصفهانی است که در آثارش از ایران و ابرمردان و شیرزنانش می خواند. موسیقی فاخر نغمه اصفهانی سرشار است از عشق به فرهنگ ایرانی، مهرورزی و همبستگی مردمان.

آلبوم "ستارگان هنر" اثر نغمه اصفهانی با تصنیف هایی دلنشین و به یادماندنی با آثاری همچون: عاشق ترین، سخن عشق، بنمای رخ، آرزوی بهاری، عشق، خاکستر، درخت، دختر من، همبستگی، ستارگان هنر، آواز مخالف، شمع و پروانه ، کعبه دل ها، و صبحدم، روح نواز و صفا بخش کلبه اهل دل است.

دوستداران هنر نفمه اصفهانی دو تصنیف "ستارگان هنر" و " همبستگی" را که با اجازه هنرمند برای نخستین بار در ایران نامه منتشر می شود، می توانند در اینجا و اینجا بشوند.   

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست 13 خرداد 1393 ساعت 01:37 ق.ظ

دکتر جان با سلام و خسته نباشید
چرا تشکل های غیردولتی و زیست محیطی اصفهان در مورد وضعیت زاینده ورد هیچ تحرک و فعالیتی از خودشون نشون نمیدند؟ شما خبری ندارید؟

درود
تلاش هایی کردند اما با در بسته مواجه شدند. وزارت اطلاعات هم اجازه هیچ گونه تجمعی را نمی دهد.

گفتنی ها توسط کارشناسان مستقل در این چند سال گفته شده اما بحث اصلی که مدیریت یکپارچه زاینده رود از پایاب تا تالاب است توسط مسئولان مورد غفلت قرار گرقته است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد