ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

حمایت طیف های مختلف از میثاق



پشتیبانی گسترده نامزدهای شورای شهر

از میثاق فعالان مدنی با شهر و مردم اصفهان

ایران‌نامه: پس از انتشار متن میثاق نامه با شهر و مردم اصفهان که با امضای بیش از هشتاد نفر از فعالان مدنی، شهروندان و دوستداران اصفهان منتشر شد، شماری از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر اصفهان -چه به صورت گروهی و چه به صورت انفرادی- با امضای این میثاق متعهد شدند که به عنوان یک شهروند و در صورت انتخاب شدن به عنوان یک عضو مسئول و متعهد در شورای شهر به مفاد آن پایبند باشند. در ادامه به نظرات برخی از نامزدهای طیف‌های مختلف سیاسی که در روزهای اخیر درباره متن میثاق در رسانه های مختلف منتشر شده، نگاهی خواهیم داشت:

محمود حسینی، استاندار اسبق اصفهان و کاندیدای اصلاح طلب چهارمین دوره انتخابات شورای شهر اصفهان با اشاره به این که میثاق نامه فعالان فرهنگی و مدنی شهر اصفهان در نوع خود بسیار جالب است و نحوه کار این میثاق نامه را می پسندم، ادامه داد: علاوه بر حمایت از این میثاق نامه می توان گفت که این میثاق نامه می تواند ساز و کاری نظارتی برای شورای آتی شهر اصفهان داشته باشد.

وی افزود: مهمترین هدف از امضا این میثاق نامه از سوی کاندیداهای اصلاح طلب، رعایت حقوق شهرونی است. ما متعهد شده‌ایم که امکانات عمومی شهر را در راستای خدمت به مردم و تضمین شهر سالم به کار گیریم و منافع شخصی را در امور  شهری دخالت ندهیم. اگر بر خلاف این عمل کنیم ناقض این عهدنامه هستیم. ما پایبند به قانون اساسی با رویکرد اصلح طلبی هستیم و در تصمیمات شهری و انتخاب شهردار کاملا به صلاح مردم عمل می‌کنیم.

مصطفی معین، از نامزدهای شورای چهارم شهر اصفهان، با اشاره به میثاق نامه فعالان فرهنگی و مدنی اصفهان که در رابطه با اولویت های شورای چهارم اصفهان به امضا رسیده است، تصریح کرد: به عنوان یکی از نامزدهای شورای شهر اصفهان در این دوره، تمام مفاد این میثاق نامه را تایید می کنم.  وی ادامه داد: بنده به عنوان یکی از نامزدهای شورای شهر این میثاق نامه را امضا کرده ام.

علی راعی، کاندیدای اصلاح طلب چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان: بر پیمانی که با شهر و مردم اصفهان بسته ام، پایبندم و تلاش می کنم که "شکوه چند هزارساله سپاهان را زنده کنم" تا اصفهان به جایگاه درخور خود به عنوان یک شهر مطرح فرهنگی، و گردشگری در سطح جهان دست پیدا کند.

غلامرضا شیران، از نامزدهای شورای شهر اصفهان، به میثاق نامه فعالان فرهنگی و مدنی شهر اصفهان در رابطه با اولویت های شورای چهارم اصفهان اشاره کرد و گفت: این میثاق نامه را دیدم و در حدی که آن را بررسی کردم خوب بود.

مجتبی شهیدی، از نامزدهای شورای شهر اصفهان با بیان اینکه به میثاق نامه شهر اصفهان در رابطه با شورای چهارم شهر اصفهان پایبندم،وی با ابراز رضایت از میثاق نامه ای که از سوی فعالان فرهنگی و مدنی شهر اصفهان به امضا رسیده است، گفت: به دلیل سابقه ای که بنده در عرصه فرهنگی و به ویژه رسانه ای دارم به نظرم کارهای شورای شهر و شهرداری در عرصه فرهنگی مثبت بوده است.

 ابوالفضل قربانی، یکی از نامزدهای شورای شهر اصفهان در دور چهارم، به میثاق نامه ای که از سوی برخی فعالان فرهنگی و مدنی شهر اصفهان در ارتباط با مسائل و دغدغه های مهم اصفهان در دوره چهارم شورای شهر تدوین و امضا شده است، اشاره کرد و افزود: علاوه بر اینکه این میثاق نامه را تایید و حمایت می کنم پیشنهادهای دیگری نیز برای اضافه کردن به مفاد آن در نظر دارم.

 متن کامل میثاق با شهر و مردم اصفهان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد