ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

بیانیه دانشجویان تبریزی


بیانیه دانشجویان دانشگاه تبریز پیرامون سوء استفاده تجزیه طلبان از زمین لرزه شمال غرب ایران

Gunaz TV گرگی در لباس گوسفند !

جمعی از دانشجویان دانشگاه تبریز با انتشار بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن را برای "ایران‌نامه" فرستادند، اعلام نموده‌اند که همه هموطنان به ویژه مردم غیور و داغدار آذربایجان مراقب سوء استفاده تجزیه‌طلبان از زمین‌لرزه شمال غرب ایران هستند و اجازه نخواهند داد که گروهی معدود با بهره‌گیری از شرایط موجود، همبستگی بین ملت ایران را خدشه‌دار سازند و افکار تفرقه‌افکنانه را رواج دهند. متن این بیانیه را همان‌گونه که به دستمان رسیده جهت اطلاع هموطنان عزیز منتشر می‌کنیم  با یادآوری این نکته که بر خلاف آنچه در این بیاینه آمده از ساعات نخست رویداد زلزله در شمال‌غرب کشور تاکنون هموطنان آذری از عملکرد نهادهای دولتی و مسئولین و رسانه‌های دولتی در امداد رسانی و همدردی با زلزله زدگان رضایت نداشته‌اند:


"گوناذ تی وی" گرگی در لباس گوسفند 

ایران از غم از دست دادن فرزندان غیورش در زمین لرزه شهرها و روستاهای تابعه هریس ، ورزقان و اهر خون می‌گرید. ایرانیان در انسان دوستی و رقت قلب شهره عالمند و بار دیگر ثابت کردند که اعضا یک پیکرند .

زلزله برگ دیگری از تاریخ زرین آیین مهر و انسان دوستی و آزمون بزرگ ایرانیان رقم زد به طوریکه جهان از این احساس غریب در حیرت است.

به عنوان نمونه ای بسیار کوچک و فارغ از صف های چند صد کیلومتری اتومبیل و کامیون های کمک های مردمی ، صف های طویل مردم در پایگاه های انتقال خون از غرب تا شرق ، از شمال تا جنوب ایران ، نشان داد که ایرانیان با احساس ترین های این کره سرد و خاکی اند و تسکین درد مشترکمان مشاهده تصاویر یاری‌رسانی و همدلی مردم و مسئولین این سرزمین با مصیبت دیدگان از زلزله بود و بس.

اما همه همچون ایرانیان صادقانه و یک دل و یک صدا به فکر آسیب دیدگان از این بلای طبیعی نبودند .

زوزه گرگ های تجزیه طلب و تلویزیون وابسته به سیا در آمریکا (Gunaz TV) که در این روزها دایه مهربان تر از مادر شده اند به خیال خود در تلاشند تا با سو استفاده از پیامد های خشم طبیعی زمین ، خشمگینانه موقعیت از دست رفته و فناشده خود را باز یابند .

گرداننده اصلی این شبکه "احمد یوسفی سادات" نام داشته و شناخته شده ترین عنصر وابسته، آلوده به رذایل اخلاقی و بازیچه دولت مستبد باکو می باشد که همچون گرگ درنده و تنها اسیر بیایان است تلاش می کند با احساسات مردم بازی کرده و افکار نژاد پرستانه و تفرقه افکنانه را رواج دهد غافل از این که ایرانیان میهن دوست ترین و یا احساس ترین های این گیتی هستند.

همچنین دولتمردانی از سویی پیام تسلیت می فرستند و از سویی دیگر دلار های کثیف را به لانه گرگ های خاکستری و بویژه تلویزیون ضد مردمی "گوناذ تی وی"، روانه می کنند تا عده ای انگشت شمار ، بیفکر ، بیسواد و احساساتی را تحت تاثیر قرار داده و تشویق به آشوب طلبی و بی نظمی کنند.

اما ایرانیان که مرتب دوست و دشمن را در ورطه گذر زمان می آزمایند عناصر وابسته ای از این دست را نیز آزموده اند . اینان می بینند که چگونه افرادی فاسد حتی به خانواده های درگذشتگان و مجروحین آنان در یک بلای طبیعی نیز رحم نکرده و سعی در استفاده ابزاری از مردگانشان هستند که البته "اوبالی مرده خوار" روز جزای سختی در پیش خواهد داشت.

جالب آن که تجزیه طلب ها و گرگ های تنهای بیابان که به دنبال تکه گوشتی برای ادامه زندگی خود هستند حتی از جسم خون آلود و تکه تکه شده سو استفاده می کنند و دم از انسانیت و حقوق انسان ها و روستاییان آواره می زنند و چون قبلا در دعوت به آشوب طلبی مرتبا شکست خورده و مردم میهن دوست آذربایجان در تبریز و ارومیه دست رد به سینه این عنصر لاقید و و ابسته زده اند اینبار نیز قصد دارند با موج آفرینی کذایی مجددا دستور اربابان فاسد خود را در مورد آشوب آفرینی و ایجاد بی نظمی خیابانی را اجرا کنند.

در خبری که امروز از طریق رقبای تجزیه طلبان در شبکه های اجتماعی پخش شده است ظاهرا " احمد اوبالی " به همراه تنی چند از دوستان قصد دارند با اعلام شماره حسابی کمک های مردمی ! برای زلزله زدگان جمع آوری نمایند که به دلیل عدم اعتماد حتی جمع سه نفره به همدیگر این امر به تعویق افتاده و یکی از افراد حاضر در جمع در صفحه فیس بوکی خود نوشته : "چون من دیدم اوبالی تیغ زن که جیب دوستاش و نزدیکانش  رو هم می زنه و به هیچ کس رحم نمی کنه قصد داره با سو استفاده از احساسات مردم شماره حسابی اعلام و از مرده ها هم سو استفاده کنه".

تجزیه طلبان در حالی برنامه خنده بازار صدا و سیمای جمهوری اسلامی را که عملی کاملا ناصواب است پیراهن عثمان کرده اند که هم مسلکانشان از اولین ساعات زلزله تا به امروز در شبکه های تلویزیونی در بادکوبه و آنکارا مشغول پخش برنامه های رقص و آواز بودند.

به یاد داریم که در زلزله ارجیش و وان ، ایرانیان سریعتر و حتی با مسئولیت تر از شهروندان ترکیه به یاری آسیب دیدگان شتافتند . آیا غارت اتومبیل های حاوی کمک ها به زلزله زدگان وان توسط ترک ها را از یاد برده اید ؟ آیا نتیجه گزارش نظر سنجی یک موسسه معتبر افکار سنجی اروپایی در مورد زلزله ارجیش و وان را مشاهده فرمودید که سایر شهروندان نژاد پرست ترک در سایر شهرها مثل استانبول چگونه به سرنوشت کردها در گوشه ی دیگر کشورشان بی اهمیت بودند ؟ و دریغ از یک لیر کمک.

آیا مجری های خوش آب و رنگ بادکوبه ای و آنکارایی حتی برای لحظه ای هم که شده به احترام خون زنان و کودکان سرزمین ما دست از مطرب نوازی برداشتند.

متاسفانه عوامل حکومتی همسایگانی که پس از جدایی از ایران بزرگ، خود را بی ریشه و هویت یافتند ، خود تاریخ ساخته و دوست دشمنان این ملک و ملت بوده و دایه مهربان تر از مادرند و خود را در ظاهر کشوری آزاد ! و مدافع حقوق بشر می نامند اما کافیست سری به زندان های مخوف دولت باکو بزنید تا صدای ضجه ها و شکنجه های شیعیان ، آزادی خواهان ، منتقدان و روزنامه نگاران بی پناه را بشنوید یا از سویی دیگر اگر باور ندارید سری به دفاتر مدافع حقوق رسانه ها بزنید تا لیست 70 نفره از روزنامه نگاران منتقد زندانی در ترکیه را که بزرگترین زندان روزنامه نگاران در خاورمیانه است را دریافت کنید.

حال عوامل وابسته و دست چندم این کشورها در رسانه هایشان به زعم خود می خواهند برای مردم و مسئولین ایرانی درس مسئولیت پذیری و انسان دوستی بدهند.

اما ایرانیان باهوشترین انسان های کره زمین هستند و سره را از ناسره به خوبی تشخیص می دهند و با دارا بودن ظرفیت های بالایی از تخصص و مهارت توام با تعهد و بدون نیاز به دشمنان ملک و ملت ، بر بسیاری از مشکلات و ضعف ها فایق خواهند آمد و روستا ها و شهرهای سرسبز ترین و زیباترین منطقه از ایران عزیزمان را زیباتر از گذشته خواهند ساخت.

25/5/1391

جمعی از دانشجویان دانشگاه تبریز

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 27 مرداد 1391 ساعت 02:09 ب.ظ

درود بر شما و این دوستان بزرگوار

سعید 27 مرداد 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

آفرین به این وطن پرستان هوشیار

محسن 4 شهریور 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

آفرین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد