ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

کارنامه زیست‌محیطی دولت نهم

 

کارنامه زیست‌محیطی دولت نهم

در آستانه انتخابات،" فریبا والیات" خبرنگار رادیو دویچه وله ( صدای آلمان ) نگاهی هر چند گذرا به کارنامه دولت محمود احمدی‌نژاد در زمینه‌ مسائل محیط زیست داشته و با چند تن از فعالان و آگاهان زیست‌محیطی ایران در این باره سخن گفته است. در این گفت و گوهای کوتاه، مژگان جمشیدی فعال و روزنامه‌نگار محیط زیست، دکتر ناصر کرمی سردبیر خبرگزاری مستقل محیط زیست ایران، دکتر اسماعیل کهرم استاد دانشگاه و کارشناس محیط زیست، الهه‌ موسوی روزنامه‌نگار و فعال زیست‌محیطی، دکتر شاهین سپنتا عضو هیأت امنای بنیاد میراث پاسارگاد و علیرضا روحانی سخنگوی ائتلاف حامیان میراث فرهنگی اصفهان برگی کوچک از کارنامه زیست‌محیطی محمود احمدی‌نژاد را گشوده‌اند که می توانید در اینجا بخوانید و بشنوید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی گهستونی 24 خرداد 1388 ساعت 10:06 ب.ظ http://sokhango.bligfa.com

با درود بر آقای سپنتا. از کوشش هایتان سپاسگذارم. لطفا از وبلاگ و سایت ما هم بازدید نمایید. در وبلاگ سخنگو شما را لینک کردم.

مهرداد سپهر 29 خرداد 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

درود دولت نهم با پنهان کردن کارنامه های واقعی خود و حذف صورت مساله ها و بستن سایت ها جامعه را به نادانی و نافهمی دعوت می کند اما خود نمی فهمد مانند مرده رود های امروز که ماهیان مسموم و تشنه بدان شهادت دادند رودر روی چشم مردم است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد