ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

ایران نامه

ایران نامه، پایگاه آگاهی رسانی میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جستار های ایران پژوهی

پیشرفت های قابل تقدیر سازمان میراث فرهنگی

 

پیشرفت ده درصدی سازمان میراث فرهنگی در انجام وظایفش

به گزارش ایسنا، سازمان میراث فرهنگی در مأموریت مهمی که دولت برای ساخت یک ‌هزار سرویس بهداشتی در اواخر سال گذشته برعهده آن سازمان نهاد10 درصد پیشرفت کرده است. هیأت دولت سال گذشته ساخت یک ‌هزار توالت عمومی بین راهی را با اختصاص 60 میلیارد تومان در یک سال، به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تحت مدیرت آقای رحیم مشاعی واگذار کرد. مشاور فنی و عمرانی معاونت سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، درباره این پیشرفت 10 درصدی در ماموریت سازمان میراث فرهنگی به روند اجرایی شدن ماموریت محموله اشاره نموده و گفته است که در اجرایی نشدن بقیه این مصوبه کوتاهی و تقصیری متوجه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیست و انجام امور در مرحله‌ شناسایی و مکان‌یابی نقاط قابل سرمایه‌گذاری یا اجرای محدود پروژه‌ها در برخی نقاط باقی مانده است اما هرچقدر هم که آمار و اطلاعات بدهیم، آخر به این نتیجه می‌رسیم که ندادن زمین و تسهیلات بانکی، پروژه‌ها را متوقف کرده است. گفتنی است از نظر سازمان غیر غیر دولتی ناظر بر میراث فرهنگی و طبیعی ایران همین پیشرفت 10 درصدی مدیریت عملگرای آقای رحیم مشاعی نیز قابل تقدیر است.

نظرات 2 + ارسال نظر
لطف اله حاجی هاشمی ی-م 23 دی 1387 ساعت 12:49 ق.ظ

درود بر شما عزیز آزاده جناب آقای دکتر سپنتا
نخست اینکه اگر هم درست باشد که این به اصطلاح پروژه 10 درصد پیشرفت داشته است در این مدت مبلغ بودجه تعیین شده کجا و بحساب چه کسی یا چه کسانی ریخته شده و سودش را چه کسی میخورده .
دوم اینکه حاشیه ی جاده های ایران نمی دانم چرا پیداکردن جای ساخت سرویس بهداشتی این اندازه مشکل و پیچیده شده است و . . . . . ..
درپایان از قدیم گفته اند خلا . .هر چه . . .
کسی که در مسولیت خود به جایی رسید که آثار تاریخی کشورش را آنهم اگر ایرانی باشد از دم توپ بگذراند اربابانش نیز بدین نتیجه میرسند که دست کم شغل دیگری بدو بدهند،
کسی چه میداند شاید هم 60 میلیارد تومان پاداش تخریب میراث فرهنگی ایران باشد . با سپاس

احسان رعنایی 23 دی 1387 ساعت 10:07 ق.ظ

درود

از ارتقای کشورم در این عرصه تا دلتان بخواهد مشعوف شدم.
به امید پیشرفتهای بیشتر و ساخت سرویسهای زیباتر!
به تمامی مدیران و دست اندرکاران هم خسته نباشید میگویم.

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد